
Mitsubishi Motors bevezeti a 8 éves kiterjesztett garanciát Európában
A Mitsubishi Motors Europe bejelentette, hogy 2025-től bevezeti új, pán-európai, 8 évre vagy 160.000 km-re szóló kiterjesztett garanciáját. Az új garancia az eddigi 5 éves gyári garanciát követően további 3 év nyugalmat biztosít a vásárlóknak, feltéve, hogy az autó éves karbantartását hivatalos Mitsubishi Márkaszervizben végzik el.
Az új garanciacsomag elsőként az Outlander PHEV modell vásárlói számára lesz elérhető, majd minden újonnan piacra kerülő Mitsubishi modellre kiterjed. Emellett a Mitsubishi Assistance Csomag (MAP) – az ingyenes közúti segítségnyújtás – időtartama is 8 évre hosszabbodik meg.
Frank Krol, a Mitsubishi Motors Europe elnök-vezérigazgatója szerint ez az újítás bizonyítja a márka megbízhatóság iránti elkötelezettségét, és még nagyobb nyugalmat biztosít az ügyfeleknek. A kiterjesztett garancia az autó legfontosabb részegységeire vonatkozik, beleértve a motort, a váltóművet, az elektromos rendszert és a hibrid hajtás elemeit.
A Mitsubishi a termékkínálatát is bővíti: 2025-ben az Outlander PHEV mellett érkezik egy új Grandis modell és egy teljesen elektromos SUV is.
Az új kiterjesztett garancia és szolgáltatások célja, hogy a Mitsubishi vásárlói hosszú távon is magabiztosan élvezhessék járműveiket, miközben a márka tovább erősíti jelenlétét az európai piacon.