Hamarosan megvásárolható lesz az új Mitsubishi Colt.
- A Mitsubishi Motors a vadonatúj COLT modellel tér vissza az európai B-szegmensbe.
- Az ASX márciusi bevezetését követően a COLT is színre lép az európai B-szegmensben,
ahol előddei hosszú sikertörténetet írtak. - Az Európában kifejlesztett autóban a legújabb technológiák és hajtásláncok működnek,
köztük a hibrid (HEV) hajtásmód.
Az autó forgalmazása ősszel kezdődik Magyarországon.
Az európai vásárlók számára fejlesztett, és fejlett technológiákkal felszerelt COLT teljessé teszi a márka ajánlatát a B-szegmensben, ahol a Mitsubishi március óta az új ASX B-SUV modellel képviselteti magát.
Az először a ’60-as években bemutatkozó, és azóta a világon mindenütt forgalmazott COLT a Mitsubishi Motors egyik legismertebb, Európában különösen népszerű modellje, amelynek legutolsó generációjából több mint 400.000 darab* kelt el a régióban 2004 és 2014 között.
“Az új COLT a Mitsubishi Motors második, idén bemutatott vadonatúj modellje az ASX után, és ez a termékoffenzíva jövőre is folytatódik majd az új Outlander PHEV érkezésével,” mondta el Frank Krol, a Mitsubishi Motors Europe elnök-vezérigazgatója. “Örülünk, hogy a Mitsubishi Motors visszatér az európai B-szegmensbe, és hogy a COLT nevével újra egy rendkívül versenyképes modellt kínálhatunk vásárlóinknak.”
A vadonatúj Mitsubishi COLT többféle fejlett hajtásmóddal is kapható lesz, illeszkedve ahhoz a piaci trendhez, hogy a szegmens autóinak mintegy 80 százalékát benzinmotorral vagy hibrid (HEV) hajtással rendelik meg a vásárlók.**
A belépő szintű erőforrás egy innovatív, háromhengeres, 1,0 literes benzinmotor lesz 49 kW* teljesítménnyel, ami ötfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik. A nagyobb teljesítményre vágyó vevők egy háromhengeres, 1,0 literes, 67 kW-os* benzines turbómotort is választhatnak hatfokozatú manuális sebességváltóval. A kínálat csúcsán a takarékos, mégis 105 kW teljesítményű*** hibrid (HEV) hajtás áll, amelyben az 1,6 literes benzinmotorhoz két elektromotor és egy több üzemmódú automata sebességváltó kapcsolódik.
Az autó 2023 őszi piacra lépése idején már mindegyik hajtáslánc kapható lesz.
1.0L MPI***: háromhengeres, többpontos befecskendezéses benzinmotor, ötfokozatú manuális sebességváltóval. Teljesítmény: 49 kW. CO2: 119-122 g/km.
1.0L MPI-T***: háromhengeres, turbótöltésű, többpontos befecskendezéses benzinmotor, hatfokozatú manuális sebességváltóval. Teljesítmény: 67 kW. CO2: 118-121 g/km.
1.6L Hybrid (HEV)***: 1,6 literes benzinmotor, két elektromotor és egy 1,2 kWh teljesítményű akkumulátor, több üzemmódú automata sebességváltóval. Teljesítmény (kombinált): 105 kW. CO2: 95-101 g/km.
A vadonatúj Mitsubishi COLT a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség CMF-B padlólemezére épül, és az autó a legújabb passzív és aktív biztonsági megoldásokkal óvja utasait.
A COLT modern utastere a technológiák valóságos tárháza, amelyben a vezető a saját ízléséhez igazíthatja a vezetés élményét, miközben a fejlett infotainment rendszeren keresztül mindvégig kapcsolatban maradhat a külvilággal.
A vadonatúj COLT a Renault törökországi Bursa üzemében készül majd, és az autó 2023 őszétől lesz kapható.